CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. január 28., péntek

Előzetes

Sziasztok! Van egy jó és egy rossz hírem. Kezdem a rosszal, hogy túl legyünk rajta. Nem tudtam befejezni az új részt, mert hosszabb lesz mint terveztem. Ez egyben a jó hír is. :) Viszont ma estére egészen biztosan kész lesz!
Addig is hoztam nektek egy kis ízelítőt hogy mire számíthattok. :)
Tudom, hogy sokan csalódottak vagytok, amiért ennyi ideig nem volt új rész és többször is el kellett halasztanom a frisst. Viszont örömmel jelentem, hogy a vizsgáimmal kész vagyok, minden sikerült. :) Ez azt jelenti, hogy most 2 hétre szabad vagyok, amiből az következik, hogy heti 2 frissre számíthattok. :)
Nem húzom tovább az idegeiteket, íme az előzetes, hogy mire számíthattok. :)


"Bármit is lett volna a válaszom, az ő vallomása mellett teljesen lényegtelennek tűnt volna. Arra pedig képtelen voltam, hogy kimondjam az igazat. Én is azért akarok vele lenni, mert olyannak szeretem amilyen és azt is szeretem, amilyenné ő tesz, ha vele vagyok. Túl sok volt ez nekem. Túl nagy rész volt belőlem, ahhoz hogy ilyen egyszerűen neki adjam.
Elengedtem a kezét és megérintettem az arcát. Behunyta a szemét és felsóhajtott. Végigsimítottam a homlokát és az arcát, majd a mutatóujjammal a száját. Megfogta a kezemet és megcsókolta az ujjaimat egyesével, majd a kézfejem. Most rajtam volt a sor, hogy behunyjam a szemem. Ha ő is ezt érezte az előbb amit én most, akkor elvesztünk.
"

1 megjegyzés:

Lenaaa írta...

úristen, nem tudom mit kezdek magammal estig, ááááááá!

frissset!!!!!!!!!!!!!!