CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 9., péntek

Teaser

Stacie: Jövő hétvégén lesz Adam szülinapja. Azt akarom hogy segíts megszervezni a bulit.
Evisse: Nem hiszem hogy ez túl jó ötlet...
Stacie: Jaj ne csináld! Kérlek, léci... annyi mindent kell elintéznem és közben majd beleőrülök Shawn hiányába. Ha nem tudnám hogy a Cole-ok genetikailag képtelenek a szerelemre már azt hinném... - csak legyintett. - Segítesz nekem! Nem fogadok el kifogásokat!
Lerogytam a kanapéra, mint egy morcos gyerek.
Evisse: Rendben. De cserébe mesélj nekem Vartanne-ról. - kértem.
Stacie: Kiről? - húzta fel a szemöldökét. - Az valami új divatház?
Evisse: Nem... Adam azt mondta hogy lakótársak voltak...
Stacie döbbenten pislogott rám, majd idegesen elnevette magát.
Stacie: Jesszusom! Hát nem tudom mit követett el megint hogy ekkorát kellett hazudnia, de Adam-nek sohasem volt lakótársa. Amikor egyetemre járt egyedül lakott, már az állandó hölgyvendégeit leszámítva. Hogy került ez szóba? És ki ez a Vartanne?
Eltartott néhány percig amíg összeszedtem magam annyira, hogy meg bírjak szólalni.
Evisse: Nem tudom. - csóváltam a fejem. - De ő és a bátyád titkolnak valamit előlem.

10 megjegyzés:

Alexandra írta...

:O aztaa
jaaaj már annyira vártam, hogy egy kis hírt kapjunk! ^^ és nem sokára jön! :) már nagyon várom! remélem azért segít Adam bulijában Evisse! :DD hehe:$

Alexandra írta...

UI: azt elfelejtettem írni, hogy nagyon jópofák ezek a hópelyhek:DD meg SW-vel most pontosan mi van? :O

Névtelen írta...

Fini kis mézesmadzag....:)
Reméle újra rendszeresen fogsz irni!

Üdv Emmi

Névtelen írta...

*-* Fúú már nagyon vártam! Kíváncsi vagyok az egész részre! És majd Adam szülinapjára is. :D
Alíz voltam.

Rachel írta...

Áh be vagyok zsongva. Már annyira jó lenne olvasniiii :)))

Polihisztor írta...

Azért egy pillanatra én se voltam képben, de aztán leesett a szitu :D
Adam szülinapja tuti jó lesz.. hacsak nem üt be valami :S
várom már nagyon az új fejezetet :)

puszi :)

Livi ;) írta...

Tudod, hogy ez az igazi kínzás?? Először azt hittem, jee, végre friss, erre ez "csak" egy kis ízelítő. Hú, de gonosz lettél. xD
De ugye tudod, hogy most már nem húzhatod sokáig az agyunkat? :P
Siess, mert már naggggyon várom!

pussz
Livi

Nitta95 írta...

Szia! Örülök, hogy végre van egy picike kis folytatás. Remélem ezentúl rendszeresen fogsz írni. :) Várom, hogy mi lesz, hogy vajon Evisse kit választ.
Pusz NicoK95 :D
Ui. tetszenek a hópelyhek. :)

Névtelen írta...

Nagyon jó történet ! Mikor lesz új rész már nagyon várom ?

BrokenAngel írta...

nagyon jóó így tovább ♥♥♥
Adam *.*♥